11 juni 2009

Bilder från "kuddkurs" 11 juni-09


Denna torsdag kom ett härligt glatt gäng där inspiration och kreativitet blandades med bubblande skratt. Ni ska bara veta hur mycket positiv energi jag blir bjuden på.


Här mäts, klipps och tråcklas det, blandat med flätning.

Kudden skall fyllas med jord och lecakulor innan vi börjar med själva dekorationen.


Många snygga kuddar blev det denna afton som skall avnjutas hela sommaren till långt in på hösten. Hoppas jag!
Tack för en trevlig kväll! Receptet på pajerna kommer i ett senare inlägg.
/Kramar Marie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack för en jätte trevlig kväll vi kommer gärna tillbaka.
Nu får vi njuta av våra fina kuddar, till hösten vill vi göra dörr kransar.
Ha en skön sommar

Ingmarie sa...

Hej !
Oj vad där ser ut att bli fina saker !
Såg min systerdotter var med på bilderna,
Hon får visa mig vägen till din butik,
För där vill jag göra ett besök.
Med vänliga hälsningar //Ingmarie