12 januari 2009

God fortsättning på det nya året.


Bloggen har inte varit så aktiv den senaste tiden, men det har jag. Nu börjar jag planera för våren. Kommande inköp. Åker till stockholm på Formex mässa i helgen. Skall bli spännande....

Har även börjat planera för kommande kurser. Funderar på en kurs till påsk. Med påsk arrangemang ex. kransar, påskhöna, fågelbo eller en vårkudde till trappan eller utebänken som ett välkomnande stilleben.

Gjutar kurser kommer det också att bli för den som är intresserad för det. Dock är vi lite beroende på vädret så jag avvaktar ev. till maj månad.
Nu längtar jag till våren./Marie

1 kommentar:

Anneli sa...

Passade på att kolla lite på din sida när jag själv äntligen är inne och fixar lite på min egen. Jag har varit sorligt inaktiv, men nytt år och nya tag... eller hur!
Som vanligt är din blogg så fräsch och inbjudande och jag ser fram emot kommande kurser... påsken speciellt. Vi hörs och ses!

Kramar Anneli